سناریوهای مختلفی برای مقابله با آمریکا آماده کرده‌ایم/ رزمندگان اراده هرگونه برخورد را دارند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران و هم پیمانان منطقه‌ای و جهانی ما، فهرستی طولانی از گزینه‌ها و فرصت های جالب برای مقابله با شیطان بزرگ در اختیار دارند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرگزاری فارس ، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برخی یاوه گویی‌های مقامات آمریکایی و صهیونیستی اظهار داشت: ما قادریم اقدام شکننده‌ای علیه هر دشمن متجاوزی داشته باشیم و قطعاً دشمن در برخورد با انقلاب اسلامی دچار ضربه بزرگی خواهد شد.

وی گفت: آمریکا در روند اتفاقات و رویدادهای منطقه دچار عقب ماندگی، چالش و ناکامی‌های اساسی شده است.

جزایری با بیان اینکه مدتی است مقامات رسمی آمریکا بیش از گذشته مطلبی تحت عنوان همه گزینه‌ها علیه ایران از جمله گزینه نظامی روی میز است، بیان می کنند، افزود: آمریکایی‌ها بر این تصورند که مردم ما و به خصوص مسئولان و تصمیم گیرندگان، تحت تأثیر القائات کاذب آمریکا قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: مردم کشور ما و جامعه جهانی در یکی دو دهه اخیر به خوی شیطانی و شیطنت‌های شیطان بزرگ پی برده‌اند و بدیهی است که این گونه گفتمان ها را بعضاً به عنوان مضحکه سیاسی تلقی می‌کنند.

جزایری افزود: نکته حائز اهمیت این است که آمریکایی‌ها در سالهای اخیر پنج جنگ را به منطقه ما تحمیل کردند.

وی گفت: جنگ در افغانستان، عراق، لبنان و فلسطین و غزه و همچنین سوریه از جمله جنگ های امریکا در منطقه است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: مردم جهان به خوبی می دانند که آمریکایی ها با ناکامی های بزرگ و همچنین شکست در این جنگ ها مواجه شدند.

جزایری افزود: این جنگ ها چیزی جز تنفر عمومی علیه آمریکا به وجود نیاورده و همچنین ثمره‌ای برای آمریکایی ها نداشته هر چند که خونریزی و تخریب زیرساخت های کشورهای منطقه را در پی داشته است.

وی تصریح کرد: نتایج این جنگ ها نشان دهنده آسیب پذیری های قابل توجه آمریکا در اقدامات نظامی به حساب می آید.

جزایری تاکید کرد: به صراحت اعلام می کنم آن چه که آمریکایی ها تحت عنوان «گزینه نظامی روی میز است» بیان می کنند نه از باب توانمندی و قدرت بالای آمریکا، بلکه از استیصال آنهاست.

وی گفت: آمریکا در روند اتفاقات و رویدادهای منطقه دچار عقب ماندگی، چالش و ناکامی های اساسی شده است.

جزایری افزود: جمهوری اسلامی ایران، تحرکات آمریکا را در منطقه به خوبی رصد می کند و ما سناریوهای مختلف را تدوین، طراحی و تمرین کرده‌ایم و آماده اجرا داریم.

وی تصریح کرد: رزمندگان ما اراده و تصمیم لازم را برای هرگونه برخورد با شیطنت های شیطان بزرگ در دستور کار خود دارند. 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران و هم پیمانان منطقه‌ای و جهانی ما، فهرستی طولانی از گزینه‌ها و فرصت های جالب برای مقابله با شیطان بزرگ در اختیار دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا